sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Here I Am





Polyvoressa oon koonnu nää vaatesarjat. Tässä ois sellasia vaatteita mitä todellaki haluaisin ja ostaisin jos mulla ois rahaa. Tein nää kuvasarjat jo aika kauan aikaa sitte ja aattelin joku ilta koota lisää näitä ja näyttää teille minkälaista tyyliä haen ittelleni tällä hetkellä ! Mutta juu viikonlopusta sen verran, että kuvia mulla ei ole. Mutta perjantaina olin Julialla yötä ja oltiin illalla keskustassa pyörimässä. Julialla katottiin Vettä Elefanteille leffa ja se on aivan ihana ! Ne jotka ei oo nähny nii kattokaa ihmeessä se (ellette vihaa Robert Pattinsonia) !
Lauantaina käytiin pitsalla Julian kanssa ja myöhemmin illala menin Jassulle yöks. Oli kyllä ihan superkiva viikonloppu vaikka ei tehty mitään ihmeellistä. Tänään olin koko päivän Jassulla kunnes äiti haki mut kotiin.
Ja mulla oli täyterikas ilta tääl kotona, ekaks sain mun akryylikynnen irti mun peukusta. Siis mulla oli noi akryylikynnet ja mun peukunkynsi repes niin, että oma kynsi jäi akryylikynteen nii ja oma kynsi "repes" alta, eli mulla on kohta kynnessä joka on vereslihalla. Mutta anyway toi akryylikynsi lähti irti tänään ja oon siitä onnellinen, koska mulla oli aika inhottavia kipuja sen takia. Ja sitten löysin vielä mun skootterinavaimet ja -kodin ! Nyt jatkan koneella oloa ja teen kaikki mahdolliset läksyt. Ihanaa sunnuntai iltaa kullannuput !

2 kommenttia:

  1. Toi nahkatakki ja noi Litat on aivan iiihanat! varsinkin toi nahkatakki on ihan täydellinen, mistä toi nahkatakki on jos saan kysyy? :)

    VastaaPoista
  2. En todellakaan muista, voin käydä kattomassa joku päivä jos löydän tota takkia polyvoresta :) !

    VastaaPoista