maanantai 26. maaliskuuta 2012

Bye bye honeys, tauon paikka !


Oon tullu nyt siihen päätöksen et pistän blogin ainaki tauolle. Mun mielestä ei oo järkeä pitää tätä täällä jos postaan about kerran kuukaudessa. Tuntuu oudolta poistaa/laittaa tauolla tätä, koska kuitenki aina kuvia ottaessa mietin mitä laitan blogiin. Kuitenkaan en oo vaan saanu aikaseks postauksia ja se sinäänsä harmittaa. Toivon, että saitte edes jotain irti tästä blogista, ja jos perustan uuden blogin tai jatkan tätä blogia pistän linkin sinne. Te lukijat ootte ollu tosi ihania ja oon pahoillani tästä päätöksestä, kiitos kuitenki teille !
Voi olla, että mun miele muuttuu enkä voi elää ilman tätä blogia, mutta sen näkee nyt, en siis nyt poista blogia, jätän vaan postaamatta aika pitkään aikaan. Kiitos kaikille !

1 kommentti:

  1. harmi, et lopetit blogis! itekki poistin joskus mun blogin ja nykyään vähän harmittaa, ois kiva ollu lukee mitä oon ennen kirjotellu ja kuinka oon bloggailus kehittyny jne, mut eipä sille enää mitää voi. kiva blogi sulla on kuitenki ollu ja oot kans kehittyny bloggailus mitä nyt oon sun joitaki vanhoi postauksii lukenu! :)

    VastaaPoista